Juleferie på Landal Park

Landsforeningen Autisme holder jul på Landal Park Middelfart for familier med autistiske børn og/eller voksne. Landal Park ligger ca. 2 km. fra Middelfart centrum i et naturskønt område tæt på vand og skov. På feriecenteret er der indendørs svømmehal, legeplads, og bordtennis m.m.
Hvis COVID-19 situationen tillader det vil Landsforeningen Autisme tilbyde aktiviteter hver dag fra kl. 14.00. Aktiviteterne er målrettet netværk og hygge familierne i mellem, fx biograf, Wii og kreativt værksted

Man vælger selv, om man vil deltage i aktiviteterne, der er et tilbud til hele familien.

Indkvartering

Hver familie får deres eget hus med soveværelse, stue, køkken, bad og toilet. Der er TV og internet i alle husene.

Forplejning

Juleaften inviterer Landsforeningen Autisme til fælles julemiddag i restauranten kl. 18.00.

Dato

23-27. december 2020
Ankomst ca. kl. 15.00 den 23. december. Hjemrejse ca. kl. 12.00 den 27. december.

Landal Park Middelfart
Oddevej 8
5500 Middelfart

Betalt juleferie

Vi har mulighed for at invitere et antal familier, der lever af kontanthjælp, SU eller pension på gratis juleferie. Dette inkluderer ophold, max kr. 1000,- i transport og tilskud til indkøb af forplejning. Derudover har I også mulighed for at deltage uden at der ingen krav til familiens indtægt. Vi har et vist antal pladser af begge kategorier. Fælles for begge feriemuligheder er at der skal være en person med autisme under 25 år med på ferien.

Tilmelding

Ønsker du og din familie at tilmelde jer juleferien, skal I mail en mail til kontor@autismeforening.dk. I mailen skal I angive følgende: Fornavn, efternavn og adresse på alle deltagere, tlf.nr., emails, og alder på deltagende børn. Vedhæft også dokumentation på indtægt i form af pdf eller billedfil af seneste udbetaling. Man skal være medlem af Landsforeningen Autisme for at deltage på juleferien - angiv dit medlemsnr. i mailen. Bare én i familien behøver at være medlem.